ΤΑ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΊΔΙΑ
Ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών :
Το πρώτο παιχνίδι - μηχάνημα που διαφημίστηκε επίσημα, ήταν το Computer Space, το 1971. Μέχρι και τα τέλη του '70, είχε εμφανιστεί στις Η.Π.Α., την Ευρώπη, την Ιαπωνία, και τη Λατινική Αμερική. Το 1977, έγινε ευρύτερα γνωστό και σημείωσε μεγάλες πωλήσει
Η Εμφάνιση των βιντεοπαιχνιδιών
Δεκαετίες 1950-1960 : Το 1949-50, περίπου, ο Τσάρλι Αντάμα, δημιούργησε ένα παιχνίδι με τίτλο Bouncing Ball, από εκείνη την στιγμή, τα βιντεοπαιχνίδια έκαναν δειλά-δειλά τα πρώτα τους βήματα.
Δεκαετία 1970 :
οι Νόλαν Μπούσνελ και Τεντ Ντάμπνεϊ, έφτιαξαν ένα παιχνίδι που αφορούσε το διάστημα, το Computer Space. Όμως δεν είχε κάποια ιδιαίτερη επιτυχία.
Οι Μπούσνελ και Ντάμπνεϊ, κατάλαβαν πως το Computer Space, δεν έδειξε πολύ σημασία, και αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών, την Atari. Ύστερα, έβγαλαν στην αγορά το παιχνίδι - φλίπερ Pong, το οποίο έδειξε σημαντική επιτυχία. Βασιζόταν στο άθλημα του τένις, όπως και το άλλο παιχνίδι, το Tennis for Two. Πουλήθηκαν 19.000 παιχνίδια - φλίπερ
Κονσόλες 1ης γενιάς (1972-1977) :
Η πρώτη κονσόλα που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το σπίτι, κατασκευάστηκε από τον Ραλφ Μπάερ, Η κατασκευή της κονσόλας, άρχισε να δημιουργείται από το 1966, η οποία ολοκληρώθηκε δύο χρόνια μετά, και την ονομάστηκε The Brown Box. Το σύστημα αυτό ανέλαβε η Magnavox Company, το 1972. Τον πρώτο χρόνο πουλήθηκαν 100.000 κομμάτια.
Στην Ευρώπη κυκλοφόρησε το 1974 και, μαζί με την κονσόλα, δινόταν ως δώρο ένα βιντεοπαιχνίδι. Στην Ευρώπη πωλήθηκαν 2.000.000 κομμάτια
.
Κινητά τηλέφωνα:
Με την διάδοση των έξυπνων τηλεφώνων στον 21ο αιώνα, τα οποία διαθέτουν ισχυρότερη υπολογιστική ισχύ από ότι οι υπολογιστές της δεκαετίας του 1970, τα παιχνίδια με βάση τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας όπως το Angry Birds, απέκτησαν μεγάλη δημοτικότητα.
Η δεκαετία του 2000:
Από το 2000 έως και το 2010 είχαμε αξιοσημείωτες εξελίξεις. Οι κονσόλες
παιχνιδιών βελτιώθηκαν και είχαμε την κυκλοφορία των Dreamcast και Sony
PlayStation 2. Ακολούθησε το Nintendo Game Cube και λίγο αργότερα το
Xbox.
Ο τομέας των esports :
Πέρα απότο περιστασιακό παιχνίδι ο τομέας του επαγγελματικού παιχνιδιού πού πήρε την ονομασία esports,
άνθισε μέσα σε πολύ λίγα χρόνια. Από το 2010 έως το 2020 η εξέλιξη ήταν
τεράστια. Φτάσαμε από το σημείο να μη γνωρίζει σχεδόν κανείς τον όρο
esports στο να γίνονται τζίροι δισεκατομμυρίων και εκατοντάδες
εκατομμύρια χρήστες να παρακολουθούν την εξέλιξη των αγώνων σε
ανταγωνιστικά τουρνουά και πρωταθλήματα.